RSS

Tort diplomat cu blat de migdale

De la mancare

Blat:
200 g migdale, pe care le-am macinat
100 g cacao
100 g zahar pudra
3 pliculete zahar vanilat
8 albusuri

Am amestecat migdalele macinate cu o parte din zahar si cucacao, am batut albusurile cu zaharul vanilat si cu restul de zahar. Le-am combinat si am pus compozitia la cutor, in tava tapetata cu hartie pentru copt. Dupa 15 minute l-am scos si l-am lasats a se raceasca.
In aceeasi tava am asezat folie transparenta, cu margini generoase, pentru a putea scoate ulterior tortul.
Peste folie am pus blatul si pe laterale am asezat felii de kiwi.

Crema:
4 plicutri gemlatina
400 ml compot de visine
1 l frisca Hulala
500 ml Mascarpone
200 ml iaurt
100 g zahar vanilat
200 g cicolata amaruie, de menaj
visine proaspete, fara samburi:D

Am batut frisca si am pus-o o frigider. Am preparat gelatina, lasand-o la inmuiat 10 minute in compot si apoi am incalzit-o pana la punctul de fierbere, deasupra unui vas cu apa fiarta. Am pus apoi vasul cu gelatina intr-un vas cu apa rece, la racit...evident:D
Am batut mascarpone cu zaharul pudra si cu iaurtul, am adaugat gelatina racita si apoi am amestecat cu frisca. O parte din crema am amestecat-o cu ciocolata rasa

Peste blat am pus un strat de visine din compot, apoi crema cu ciocolata rasa, dupa care am pus crema simpla.
Am ornat cu bombonele minuscule, multicolore si cu visine proaspete-proaspete!
O bunatate!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu