RSS

2. Gaseste obiectul

Ai nevoie de 1-2 perne si cateva obiecte mici. Ascunde obiectele sub perna, apoi roaga-l pe copil sa le gaseasca. Intr-o prima etapa, eu am ascuns obiectele, avand grija ca ei sa vada unde le-am pus, sub ce perna. Le-au gasit repede. Apoi doar le-am aratat obiectele cu care ne jucam (forme de la sortatorul de forme sau cercuri din plastic am folosit eu). Le-am ascuns sub perne fara ca ei sa ma vada si i-am rugat sa le caute. Nu le-a reusit de fiecare data, dar a meritat, i-am tinut ocupati vreo 15 minute.

SAU

Ascunde in pumni cateva obiecte suficient de mici incat sa poti strange pumnul fara sa se vada obiectul. Faza 1: cand copilul este atent la tine, ascunde un obiect in palma, avand grija ca el sa vada unde e obiectul. Roaga-l apoi sa ghiceasca in care palma este. Asta e partea usoara, la noi a mers din prima. Faza 2: daca-l gaseste cu usurinta, repeta actiunea, avand grija ca el sa nu mai observe unde ai ascuns obiectul. Vezi daca il poate gasi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu