RSS

Cantec, de George Cosbuc

A venit un lup din crang ,
si-alerga prin sat sa fure ,
si sa duca in padure ,
pe copiii care plang

Si-a venit la noi la poarta ,
Si - am iesit eu c-o nuia :
Lup flamand cu trei cojoace,
Hai la maica sa te joace"
Eu chemam pe lup incoace,
El fugea-ncotro vedea,

Ieri pe drum un om sarac,
Intreba pe la vecine :
- Poarta-se copiii bine ?
Daca nu, sa-i var in sac "

Si-a venit la noi la poarta ,
Si-am iesit eu si i-am spus :
" - Puiul meu e bun si tace ,
Nu ti-l dau si dute-n pace
Esti sarac, dar n-am ce-ti face,
Du-te, du-te!
Si s-a dus.

Si-a venit un negustor
Plin de bani, cu valva mare,
Cumpara copii pe care
Nu-i iubeste mama lor,
Si-a venit la noi la poarta
Si-am iesit si l-am certat;
- N-ai nici tu, nici imparatul
Bani sa-mi cumpere baiatul

Pleaca-n sat, ca-i mare satul
Pleaca, pleaca!
Si-a plecat.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu