RSS

5. 'Instrumente muzicale' neconventionale

Poti folosi castane, orez, boabe de fasole, pene/paste, nasturi in sticle de plastic transparente, cutii de lapte praf in care pui cate un cub sau un lego, cutii de pantofi/de carton cu gauri decupate astfel incat copilul sa vada ce este inauntru si sa incerce sa puna si sa scoata singur diverse obiecte ce intra prin gaura.
Eu le-am facut hunilor mai multe astfel de instrumente, (am ajuns apoi sa jucam fotbal cu ele), si le rulez, intr-o zi ne jucam cu sticla cu castane, in alta cu cea cu orez. Sau alteori incercam sa comparam cele 2 sunete diferite.

1 comentarii:

Unknown spunea...

Buna ziua! Am citit blogul dumneavoastra si mi se pare foarte interesant! Voi reveni cu mare placere si in viitor si va doresc sa aveti o zi frumoasa si la cat mai multa inspiratie!
O zi buna!
P.S. Daca aveti placerea, vizitati si blogul meu:
https://cursdetobe.wordpress.com

Trimiteți un comentariu