RSS

lista medicamente concediu Kid2003

- siropul antiinflamator Nurofen (eu bag si un panadol, in caz de febra mai mare le alternez la 4 ore).
- supozitor cu Novocalmin pentru stari exceptionale (de cand am citit ce am citit de cat de nociv e algocalminul mi-e tare frica sa il folosesc).
- picaturi pentru ochi (la noi merge bine Ciloxan)
- picaturi pentru urechi (dureri, otita)
- Otocalm-
picaturi pentru nas (iau un Ophtamesone simplu, daca e nevoie de din ala cu antibiotic am folosit tot Ciloxan si a fost f bine).
- un antibiotic (Augmentin Bis)+ pliculete de Biotics Baby
- un sirop pentru tuse (Eurespal - Maria sau Ventolin- Alexandra ca e mai mare)
- un sirop antialergic pentru cazurile de alergii, urticarii sau pentru muci f incapatanati (ii usuca bine de tot)
- Ketof- saruri de rehidratare de la Humana (Electrolyt)
- pliculete de diaree (Hydrasec si Smecta)
- un antibiotic mai puternic pentru cazuri de diaree severa (Loperamid- e substanta activa din Immodium, totdeauna l-am luat cu mine la drum, niciodata nu l-am folosit, dar nu se stie niciodata...)
-spray cu apa de mare pentru nasuc
- un dezinfectant (Rivanol iau de obicei) + comprese sterile + plasturi
- pentru ciupituri de tantari- Fenistil Gel
- lotiune de soare, normal, lotiune pentru arsuri solare...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu